HTML

Mindenki egy fasz

Friss topikok

  • Peter Erdos: Eppen ot evvel ezelott volt az eskuvom. Egyebkent gratulalok! ;) (2016.08.05. 21:39) Öt év
  • Peter Erdos: Az igazi teljesitmeny az lenne, ha devizas szamla konyvelesenel az afa osszeg arfolyamaval parhuza... (2016.06.14. 09:46) Teljesítmény
  • Már meging egy nick: Nagyon gáz ez a csoport, korábban én is benne voltam. Sajnos a másik ember eltérő véleményének, t... (2015.07.01. 14:20) Vidéken újrakezdők
  • atomcsirke: Remelem sokan olvassak. (2015.05.15. 08:19) Gondolatok a szülőségről
  • atomcsirke: ritkán olvasható ennyire egészséges lelkületü anyai vallomás. (2014.12.28. 11:51) Amikor az embernek gyereke születik

Barack

2017.07.10. 15:48 dolgorukoj

Megint szezonja van. A sárgának.

A kertünkben két barackfa volt. Az egyiken átlagos méretű, a másikon pici barackok nőttek. Mindkettő nagyon-nagyon finom, az az íz, amiért odaállsz a fa alá és csak eszed-eszed, ameddig tele nem zabálod magad, teljesen mindegy, hogy éppen az ebédre vársz.

Voltak évek, mikor alig volt egy-két szem a fákon, egyszer elfagyott az egész, másszor elverte a jég, utána meg "tavaly termett sokat".

Ebben az évben rengeteg volt rajta és mind egyszerre érett be. Délután érkeztem, szedtünk nekem egy nejlonzacskónyit az érett, már-már túlérett barackból, amin látod, hogy még aznap meg kell enni, mert így is lekvár már szinte.

Aztán apám mondta, hogy akar velem beszélni. Hogy az éppen Olaszországban lovászkodó legkisebb húgomnak vegyünk egy autót. Mert szegény sehova nem tud eljutni így. Eladnánk a Puntót, amit apámtól kaptam, és az árából vehetne ott magának valamit.

Elkezdtem mondani, hogy nem értek ezzel egyet. A vérmèrsékletünk, meg sok minden más sose tette lehetővé, hogy mi kultúráltan ne értsünk egyet apámmal. Két perc múlva könnyes szemmel rohantam ki a kapun, a zacskónyi barackot csakazértis ott hagytam.

Pár óra múlva e-mail várt tőle, hogy ő nem haragszik, én se haragudjak. 

Három hónap múlva meghalt.

Még mindig nagyon szeretem, sokat eszem barackot. De negyedik éve már, hogy soha egy kurva harapás nem múlik el úgy, hogy ne ez a történet jusson eszembe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkiegy.blog.hu/api/trackback/id/tr4712655019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása